Τετάρτη 17 Φεβρουαρίου 2016

ΜΠΡΑΒΟ ΑΛΒΕΡΤΟ ΠΕΣΤΑ.

ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΤΟΝ ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΛΙΓΟΥΣ ΚΑΘΑΡΟΥΣ ΚΑΙ ΔΥΝΑΤΟΥΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΕΣ,ΟΧΙ ΑΧΥΡΑΝΘΡΩΠΟΣ ΣΑΝ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟΥΣ ΠΟΥ ΨΑΧΝΟΥΝ ΚΑΘΕ ΠΡΩΙ ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΤΟΥΣ ΚΕΡΑΣΕΙ ΚΑΦΕ..
Με ανακοίνωσή του στην προσωπική του σελίδα στα social media ο εμπορικός διευθυντής της ΑΜΒΥΞ Α..Ε Αλβέρτος Ρεβάχ ενημερώνει πως η εταιρεία δεν πρόκειται να δώσει ξανά ούτε ένα ευρώ για διαφημιστική καμπάνια σε μέσο που δίνει βήμα στο Λάκη Λαζόπουλο.

Η Aμβυξ Α.Ε. είναι η παλαιότερη Ελληνική εταιρεία εισαγωγής, marketing και εμπορίας αλκοολούχων ποτών στην Ελλάδα. Από το 1917, η εταιρεία αντιπροσωπεύει στην Ελλάδα διάσημες μάρκες ποτών, μπύρας, και άλλων αλκοολούχων (αλλά και μη) προϊόντων.
Χαρακτηριστικό είναι πως από 1η Απριλίου αναλαμβάνει το χαρτοφυλάκιο ποτών της BACARDI , μετά την αποχώρησή της από την Ελληνική αγορά.
Το χαρτοφυλάκιο της Bacardi περιλαμβάνει μερικές από τις πιο αναγνωρίσιμες και κορυφαίες σε πωλήσεις μάρκες αλκοολούχων ποτών στον κόσμο, συμπεριλαμβανομένων των ρούμι BACARDl®, την βότκα GREY GOOSE®, τα blended Scotch ουίσκι DEWAR’S®, το τζιν BOMBAY SAPPHIRE®, τα βερμούτ και τους αφρώδεις οίνους MARTINI®, καθώς και άλλα κορυφαία και ανερχόμενα σήματα.

Δείτε τα όσα έγραψε ο κ.Ρεβάχ
Απλά πράγματα: η δική μας εταιρεία δεν πρόκειται να δώσει ξανά ούτε ένα ευρώ σε μέσο το οποίο δίνει βήμα στον Λαζόπουλο.
Δεν γίνεται να στηρίζουμε με τα λεφτά των καταναλωτών που πληρώνουν για τα προϊόντα μας, ανθρώπους που προσβάλουν, πέρα από τη νοημοσύνη και την ηθική μας, τους ανάπηρους, όποιοι και όπου να είναι.
Ελπίζω να ακολουθήσουν και άλλες εταιρείες.

Ψάχνουν στελέχη για τη σύνταξη του κυβερνητικού προγράμματος μέσω αγγελίας στη ΝΔ!!!- Το να έχεις μεταπτυχιακό δεν σημαίνει ότι ξέρεις και πώς λειτουργεί η αγορά-Παλικάρια συμμαζευτείτε απλή λογική χρειάζεται ΜΟΝΟ

Διαβάζουμε στην ιστοσελίδα της ΝΔ ότι το κόμμα της αξιωματικής αντιπολίτευσης αναζητεί υψηλού επιπέδου εμπειρογνώμονες για τη στελέχωση των ομάδων εργασίας που θα διαμορφώσουν το κυβερνητικό του πρόγραμμα και μένουμε με το στόμα ανοικτό.
Γιατί καλές κι επικοινωνιακές αυτές οι προσπάθεις αλλά χωρίς πραγματική ουσία. Γιατί αν φτάσαμε στο σημείο να μη γνωρίζουμε ποιοί από τους επιστήμονες της αγοράς ασπάζονται την

ΤΙΜΗ ΣΕ ΟΣΟΥΣ ΠΕΦΤΟΥΝ ΣΤΟ ΚΑΘΗΚΟΝ

 ΧΩΡΙΣ ΠΟΛΛΑ ΛΟΓΙΑ. ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΜΕΡΕΣ ΘΑ ΤΟΥΣ ΑΠΟΚΑΛΟΥΝ ΗΡΩΕΣ. ΕΛΠΙΖΟΥΜΕ ΤΡΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΜΕΤΑ, ΙΔΙΑ ΜΕΡΑ, ΝΑ ΑΣΧΟΛΗΘΟΥΝ ΜΕ ΤΙΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΕΣ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΡΩΤΗΣΟΥΝ ΠΩΣ ΤΑ ΒΓΑΖΟΥΝ ΠΕΡΑ. ΓΙΑΤΙ ΟΣΟΙ ΠΕΦΤΟΥΝ ΣΤΟ ΚΑΘΗΚΟΝ ΛΙΓΗ ΑΝΑΓΚΗ ΕΧΟΥΝ ΤΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΑ ΣΚΗΝΙΚΑ. ΤΙΜΗ ΛΟΙΠΟΝ ΣΕ ΟΣΟΥΣ ΠΕΦΤΟΥΝ ΣΤΟ ΚΑΘΗΚΟΝ ΧΩΡΙΣ ΠΟΛΛΑ ΛΟΓΙΑ.