Τους συνδημότες μου και συμπολίτες μου που μου εμπιστεύθηκαν να διαχειριστώ καταστάσεις και διαδικασίες με διαφάνεια τουλάχιστον είμαι υποχρεωμένος να τους ενημερώνω και φυσικά να απαντώ σε όποιον θέλει να ενημερώνεται για την όποια σχετική με τα καθήκοντά μου δραστηριότητα .
Για να έχεις το δικαίωμα να κρίνεις εσύ αύριο αυτόν που πιθανώς να βρίσκεται στη θέση που είσαι εσύ σήμερα πρέπει να δέχεσαι την όποια κριτική (κακοπροαίρετη ή καλοπροαίρετη) επώνυμη ή ανώνυμη και να απαντάς .
Έτσι θα προσπεράσω τη συμβουλή φίλου να μην απαντώ σε ανώνυμα άρθρα .Οι δηλώσεις μου δεν είχαν στόχο να πείσουν κανέναν και για τίποτα. Στόχο είχαν να ενημερώσουν για το κλείσιμο της πισίνας. Δεν επιχειρηματολόγησα. Γεγονότα ανέφερα.
Ο τρόπος εκταμίευσης χρημάτων για τους πρώτους 3 μήνες είναι αυτός με τα 12ρτημόρια και είναι γεγονός δεν το έβγαλα από την κοιλιά μου. Αν το κράτος περικόπτει σε κρατικοδίαιτη δομή χωρίς ενημέρωση το 35% περίπου και δεν έχει ευθύνη τότε ……..
Ρώτησα το φίλο μου και πρόεδρο την περίοδο 2000 – 2001 παράδοση παραλαβή Δ.Α.Κ.Ν. και με διαβεβαίωσε ότι είχε κλείσει 3 με 4 μήνες λόγω έλλειψης καυσίμων.Για το «λύσεις υπάρχουν» μου θυμίζει το ανεπανάληπτο «λεφτά υπάρχουν».
Στα δύο ερωτήματα που μου θέσατε.
1. Σας παραθέτω τα έξοδα από το 2002 μέχρι το 2010 για να δούμε όλοι τον πενταπλασιασμό!!! των δαπανών του Δ.Α.Κ.Ν.
ΕΞΟΔΑ:
2002: 476.468€
2003: 513.956€
2004: 575.015€
2005: 497.656€
2006: 588.003€
2007: 640.582€
2008: 665.250€
2009: 725.469€
2010: 584.112€
Αν συνυπολογίσετε τις αυξήσεις των τιμών από το 2002 μέχρι σήμερα θα έχετε συμπεράσματα.
2. Η ιστοσελίδα του Δήμου θα κοστίσει 19000€ + ΦΠΑ και έγινε με απευθείας ανάθεση.
ΚΑΙ ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΝΑ ΚΡΙΘΟΥΜΕ ΕΚ ΤΟΥ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΟΣ
Ευχαριστώ για τη φιλοξενία στο blog σας
Αντιπαρέρχομαι τα περί κριτικής και ανωνυμίας των blogs και μπαίνω στην ουσία, εκτός βέβαια από την ταύτιση του λύσεις υπάρχουν χωρίς εισαγωγικά με το όντως ανεπανάληπτο "λεφτά υπάρχουν" του Πρωθυπουργού, μακρυά από μένα, μπρρρρρρ!!!!!
Ο Πρόεδρος φίλος σου αγαπητέ Δημήτρη που σου είπε για το 2000-2001 ήταν αυτός που παρέδωσε το Αθλητικό Κέντρο στο Δήμο Ναυπλίου και όντως υπήρχαν προβλήματα γιατί δεν πλήρωναν τα καύσιμα, τη ΔΕΗ και τη ΔΕΥΑΝ δημιουργώντας χρέη περισσότερα των 40 εκατομμυρίων δραχμών που κατέβαλε άμεσα ο Δήμος Ναυπλίου και από την πρώτη μέρα λειτούργησαν όλα άψογα χωρίς να ανασταλεί η λειτουργία του κολυμβητηρίου ούτε για μία μέρα μέχρι και σήμερα.
Μάλλον τον Πρόεδρο που ανέλαβε τότε θα έπρεπε να ρωτήσεις.
Όσον αφορά τις δαπάνες θα πρέπει να διαχωριστούν οι λειτουργικές από αυτές που έγιναν στο πλαίσιο της αναβάθμισης του Αθλητικού Κέντρου από το πρόγραμμα των Ολυμπιακών Αγώνων του 2004 για να φανεί το πραγματικό κόστος της τότε και της σημερινής λειτουργίας.
Αυτά μπορεί να βρεθούν, ακόμη και να δικαιολογηθούν.
Αυτό όμως που θεωρώ αδικαιολόγητο με ευρύτερες προεκτάσεις είναι:
ΚΑΙ ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΝΑ ΚΡΙΘΟΥΜΕ ΕΚ ΤΟΥ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΟΣ
Το ξαναδιαβάζω και τρίβω τα μάτια μου, μήπως δεν βλέπω καλά, γιατί δεν δικαιολογείται με τίποτα ούτε η απευθείας ανάθεση ούτε και το υπέρογκο ποσό.
Βάζω τα ερωτήματα που ούτως ή άλλως θα απαντηθούν:
1ον Σε ποιόν ανετέθη η κατασκευή της ιστοσελίδας του Δήμου και με ποιο κριτήριο;
2ον Υπάρχουν προδιαγραφές και απαιτήσεις για το έργο και ποιοι τις συνέταξαν;
3ον Υπάρχει χρονοδιάγραμμα παράδοσης και ρήτρες καλής λειτουργίας;
4ον Πόσο χρόνο καλύπτει η σύμβαση ανάθεσης;
5ον Ποιο το επείγον της απευθείας ανάθεσης;
6ον Ποιος καθόρισε το ποσό των 19.000 ευρώ και με ποια δεδομένα;
Αυτά προς το παρόν γιατί σίγουρα θα επανέλθουμε.
Και για τους απορούντες αναγνώστες μας απλά να αναφέρουμε ότι η Περιφέρεια Πελοποννήσου προκήρυξε διαγωνισμό για κατασκευή ιστοσελίδας της Περιφέρειας με πολύ απαιτητικές προδιαγραφές και πολύ περισσότερες απαιτήσεις από αυτής του Δήμου Ναυπλιέων με ύψος δαπάνης 15.000 ευρώ.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου