Τρίτη 25 Μαΐου 2010

Δημήτρης Σωτηρόπουλος

Σας κάλεσα σήμερα εδώ για να σας ανακοινώσω την υποψηφιότητά μου για την προεδρία της ΝΟΔΕ Αργολίδας. Είμαι στρατιώτης της Νέας Δημοκρατίας από της ιδρύσεως της, με αγώνες στα δύσκολα πέτρινα χρόνια της παράταξης χωρίς καμία στάση. Σκοπός μου είναι με την πείρα μου να συνεισφέρω στην αλλαγή νοοτροπίας, στόχος μου είναι η ΝΟΔΕ να γίνει ο ενδιάμεσος κρίκος της κοινωνίας με το κόμμα και το αντίστροφο, στόχος μου είναι να αποφύγουμε τα λάθη του παρελθόντος. Μαζί με όσους εκλεγούν στο Δ.Σ. θα είμαστε σε καθημερινή επαφή με την κοινωνία, θα έχουμε ανοιχτά τα αυτιά μας και τα μάτια μας και θα γινόμαστε η φωνή σας προς την Ρηγίλλης. Είμαι ένας ανεξάρτητος υποψήφιος και έτσι πρέπει να είναι ο Πρόεδρος της ΝΟΔΕ για να μπορεί να λειτουργεί ανεπηρέαστα απέναντι σε όλους και να μην προκαλεί προβλήματα με τις προσωπικές του προτιμήσεις σε κάποιον Βουλευτή ή πρώην Βουλευτή.
αντιγράφουμε από την αργολική ανάπτυξη αφού ο υποψήφιοςδεν μας έκανε την τιμή να μας στείλει την ανακοίνωση του.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου