ΓΙΑΤΙ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΥΠΟΛΟΙΠΗ ΕΥΡΩΠΗ ΤΟ ΤΡΑΙΝΟ ΕΙΝΑΙ ΜΕΣΟ ΠΡΟΤΙΜΗΤΕΑΣ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΗΣ? ΕΧΕΙ ΑΚΟΛΟΥΘΗΘΕΙ ΕΩΣ ΣΗΜΕΡΑ ΚΑΠΟΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΗ ΚΑΜΠΑΝΙΑ Η ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΝΑ ΥΠΟΣΤΗΡΙΧΘΕΙ ΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΟ? ΚΑΙ ΜΗ ΦΑΝΤΑΣΘΕΙΤΕ ΟΤΙ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΠΟΛΛΑ ΛΕΦΤΑ. ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΣΤΑ ΤΟΠΙΚΑ ΜΕΣΑ ΤΩΝ ΝΟΜΩΝ ΠΟΥ ΕΞΥΠΗΡΕΤΟΥΝΤΑΙ ΜΕ ΤΟ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ. ΜΗΠΩΣ ΕΣΤΩ ΜΙΑ ΦΟΡΑ Ο ΑΡΜΟΔΙΟΣ ΥΠΟΥΡΓΟΣ (ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΡΕΠΠΑΣ) ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΑΡΚΑΔΙΑΣ ΠΗΡΕ ΤΟ ΤΡΑΙΝΟ, ΕΣΤΩ ΓΙΑ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΤΟ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΟ ΜΕΧΡΙ ΤΗΝ ΕΚΛΟΓΙΚΗ ΤΟΥ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ? ΟΥΤΕ ΑΚΟΥΣΑΜΕ ΠΟΥΘΕΝΑ ΓΙΑ ΤΟ ΦΘΗΝΟ ΕΙΣΗΤΗΡΙΟ ΤΟΥ ΤΡΑΙΝΟΥ. ΟΥΤΕ ΦΥΣΙΚΑ ΑΚΟΥΣΑΜΕ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΑΣΥΝΔΕΣΗ ΤΟΥ ΜΕ ΤΑ ΑΛΛΑ ΜΕΣΑ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΠΟΥ ΟΔΗΓΟΥΝ ΣΤΙΣ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΠΕΡΙΟΧΕΣ ΤΗΣ ΑΘΗΝΑΣ. ΠΡΙΝ ΚΟΨΟΥΝ ΛΟΙΠΟΝ ΤΑ ΠΡΑΣΙΝΑ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ ΑΣ ΚΑΝΟΥΝ ΜΙΑ ΣΟΒΑΡΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ ΤΟΥΣ.
ΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΘΑ ΚΛHΘΟΥΜΕ ΝΑ ΑΠΟΛΟΓΗΘΟΥΜΕ ΟΧΙ ΓΙΑ ΤΙΣ ΚΑΚΕΣ ΠΡΑΞΕΙΣ ΤΩΝ ΜΟΧΘΗΡΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΤΡΟΠΑΙΑ ΣΙΩΠΗ ΤΩΝ ΚΑΛΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ(ΜΑΡΤΙΝ ΛΟΥΘΕΡ ΚΙΝΓΚ)
Παρασκευή 9 Ιουλίου 2010
ΔΙΑΚΟΠΗ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΩΝ ΟΣΕ
Ο ΟΣΕ ΘΑ ΔΙΑΚΟΨΕΙ ΤΙΣ ΖΗΜΙΟΓΟΝΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ ΤΟΥ ΚΑΙ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΕ ΑΥΤΕΣ ΚΑΙ ΤΗ ΓΡΑΜΜΗ ΠΟΥ ΦΤΑΝΕΙ ΣΤΟ ΑΡΓΟΣ ΚΑΙ ΣΤΟ ΝΑΥΠΛΙΟ. ΕΚ ΠΡΩΤΗΣ ΟΨΕΩΣ ΑΚΟΥΓΕΤΑΙ ΛΟΓΙΚΟ ΤΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑ ΣΕ ΜΙΑ ΕΠΟΧΗ ΛΙΤΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΣΤΥΓΝΩΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΕΠΙΛΟΓΩΝ. ΑΦΟΥ ΞΕΠΕΡΑΣΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΤΗΣ ΣΥΖΗΤΗΣΗΣ ΤΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΑ ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΥ ΘΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΜΕΡΙΚΕΣ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου