Μόνο για εμπόριο ηρωίνης και εξαγορά λειτουργών της Δικαιοσύνης από συγκεκριμένα συμφέροντα και σκοτεινές παράγκες δεν αλληλοκατηγορούνται ο αναπληρωτής υπουργός Παπαγγελόπουλος και η Ενωση Εισαγγελέων.
Το εμφύλιο παραλήρημα της Δικαιοσύνης αποκαλύπτει και
το μέγεθος του βούρκου εντός των κόλπων της. Κάποιοι από τους εμπλεκόμενους που ανήκουν τόσο στο πολιτικό προσωπικό (διαχρονικά) όσο και στους λειτουργούς της Δικαιοσύνης, με περισσή υποκρισία αρνούνται να δουν την δοκό που υπάρχει στον οφθαλμό τους.
Ετσι η κοινή γνώμη παρακολουθεί σοκαρισμένη μεγαλεμπόρους ναρκωτικών να κυκλοφορούν ελεύθεροι ή να αποφυλακίζονται, δολοφόνους να απελευθερώνονται με χαριστικές και φωτογραφικές διατάξεις και αποφάσεις της Δικαιοσύνης που αφήνουν στο απυρόβλητο συγκεκριμένα μεγαλοσυμφέροντα.
Την ίδια ώρα σεσημασμένοι μεγαλοδικηγόροι “επιτυγχάνουν” να αθωώνουν τους πελάτες τους οι οποίοι έχουν πάρει παραμάσχαλα όλο τον ποινικό κώδικα χωρίς να ανοίξει ρουθούνι και πάει λέγοντας.
Εχει βρωμίσει ο τόπος από την διάχυτη ανομία που αποτελεί την κύρια αιτία της οικονομικής κρίσης που βιώνουμε.
Βγαίνουν οι υποκριτές υπουργοί όλων των κυβερνήσεων και κάνουν λόγο για ανάπτυξη χωρίς να ανατωτηθούν ποια σοβαρή επιχείρηση (εκτός από τις εγχώριες θαλασσοδανεισμένες και διαπλεκόμενες) θα έλθει να επενδύσει στην Ελλάδα, ένα κράτος με ανύπαρκτη Δικαιοσύνη στο οποίο συγκεκριμένοι μεγαλοκαρχαρίες καταφέρνουν και σκίζουν διαρκώς τα δίχτυα της.
Το τελευταίο διάστημα θέλοντας κάποιοι να ρίξουν επικοινωνιακή σκόνη στο πόπολο μας είχαν ταράξει με τις λίστες και τα στικάκια Φαλτσιανί, ο οποίος παρότι έχει καταδικασθεί με 5 χρόνια φυλάκιση, για κάποιους μυστηριώδεις λόγους θεωρείται αξιόπιστος από συγεκριμένους παράγοντες της Κολομβίας των Βαλκανίων.
Ο Φαλτσιανί λοιπόν κάθε λίγο και λιγάκι δίνει αλλοιωμένα στοιχεία με αποτέλεσμα να μην μπορεί κανείς να βγάλει άκρη. Γι΄αυτό προφανώς και μπούχτισαν οι Εισαγγελείς. Στο μεταξύ η κυβέρνηση που καμώνεται ότι κυνηγά την φοροδιαφυγή επιτρέπει σε συγκεκριμένους επιχειρηματίες των ΜΜΕ που φιγουράρουν σε όλες τις λίστες Λαγκάρντ να απολαμβάνουν προνομιακή μεταχείριση όπως εκατομμύρια ευρώ ΕΣΠΑ, ασφαλιστική ασυλία και πάει λέγοντας.
Η Ελλάδα είναι η απόλυτη Κολομβία των Βαλκανίων και θεωρούμε σχεδόν βέβαιο πως δεν είναι μακριά η στιγμή που Παπαγγελόπουλος και Ενωση Εισαγγελέων θα αλληλοκατηγορούνται για εμπόριο ηρωίνης ή για συγκάλυψη μεγαλεμπόρων.
Το πράμα έχει βρωμίσει και μόνο η υποκρισία των εμπλεκόμενων τους επιτρέπει να βολεύονται με την ψευδαίσθηση ότι και η κοινωνία είναι τρυφλή-όπως η Δικαιοσύνη στην Κολομβία των Βαλκανίων.
Σύμφωνα λοιπόν με το ρεπορτάζ, για να περνάει η ώρα και άλλα λόγια να αγαπιόμαστε, με μία ανακοίνωση του αναπληρωτή υπουργού, Δημ. Παπαγγελόπουλου, η οποία στρέφεται κατά εισαγγελικών λειτουργών, συνεχίζεται η “διαμάχη” στους κόλπους της Δικαιοσύνης.
Ο υπουργός στην αινιγματική ανακοίνωση αναφέρει: “Δεν μπορούσα ποτέ να φανταστώ πως υπάρχει Έλληνας Εισαγγελέας, που θα προτιμούσε να μειώνονται δραστικά μισθοί και συντάξεις και ο ελληνικός λαός να πληρώνει αβάσταχτους φόρους, αντί να πληρώνουν τους φόρους τους οι φοροφυγάδες και τις νόμιμες υποχρεώσεις τους οι διαπλεκόμενοι και οι κλέφτες του δημοσίου χρήματος.
Επίσης, αναρωτιέμαι αν η ανακοίνωση, που υπογράφουν οι κκ Τζαβέλας και Ζημιανίτης, αναφέρεται σε συγκεκριμένη υπόθεση και ποια είναι αυτή. Προς το παρόν… αυτά”.
Πρόκειται για την τελευταία σκηνή μιας διαμάχης που ξεκίνησε μόλις χθες το πρωί, όταν η Ένωση Εισαγγελέων Ελλάδας εξέδωσε δελτίο τύπου για την πρόσφατη τροπολογία του άρθρου 177ΚΠΔ και την χρήση παράνομου αποκτηθέντος υλικού υπό προϋποθέσεις.
Με την ανακοίνωση, οι εισαγγελείς αμφισβητούν τη συνταγματικότητα της διάταξης, κάνουν λόγο για «εργαλειακή χρησιμοποίηση» της Δικαιοσύνης, αλλά και ασυμβατότητα με βασικές δικαιοκρατικές παραμέτρους ως προς τα υπερασπιστικά δικαιώματα κατηγορουμένων.
Η ανακοίνωση που είχε εκδόσει χθες η Ενωση Εισαγγελέων με την οποία εξέφραζε τη διαφωνία της για τη νομιμοποίηση των λιστών έχει ως εξής:
«Με το άρθρο 65 Ν 4356/2015 («Σύμφωνο συμβίωσης, άσκηση δικαιωμάτων, ποινικές κ. ά διατάξεις») –το οποίο, μάλιστα προήλθε από τροπολογία μη υποβληθείσα σε δημόσια διαβούλευση-, εισήχθη παρέκκλιση από την εφαρμογή του άρθρου 177 § 2 ΚΠΔ, ώστε για ορισμένες κατηγορίες κακουργημάτων (αρμοδιότητας του Εισαγγελέα Οικονομικού Εγκλήματος ή του Εισαγγελέα Εγκλημάτων Διαφθοράς), εφεξής να επιτρέπεται κατ’ αρχήν η αποδεικτική αξιοποίηση στοιχείων που έχουν συλλεγεί με μη νόμιμο τρόπο.
Με τη διάταξη αυτή, κατ’ ουσίαν επανέρχεται εν μέρει σε ισχύ η διάταξη ως είχε πριν την τροποποίησή της με το άρθρο 10 Ν 3674/2008. Ο νόμος εκείνος επιχείρησε τότε να ευθυγραμμίσει τη διάταξη του άρθρου 177 § 2 ΚΠΔ με τη σχετική νομολογία του Ανωτάτου Ακυρωτικού. Το Διοικητικό Συμβούλιο της ΕΕΕ, με αφορμή την εκ νέου τροποποίηση της διάταξης αυτής, εκφράζει τις επιφυλάξεις του, ιδίως διότι:
(α) Η τροποποίηση αφορά και πάλι σε βασική διάταξη του Κώδικα Ποινικής Δικονομίας, παρά το γεγονός ότι εκκρεμεί το έργο της ειδικής Νομοπαρασκευαστικής Επιτροπής αναθεώρησης του ΚΠΔ και παρά το αίτημα που η Ένωση Εισαγγελέων Ελλάδος –και άλλοι επιστημονικοί φορείς- έχουν πλειστάκις υποβάλλει, να μην τροποποιούνται τα κείμενα των Κωδίκων με άσχετα νομοθετήματα, χωρίς την απαιτούμενη συστηματική και δογματική επεξεργασία, καθώς οι εφαρμοστές του δικαίου αδυνατούν να παρακολουθήσουν τις συχνές και ευκαιριακές τροποποιήσεις του νόμου, με συνέπεια να γεννάται σύγχυση και ανασφάλεια δικαίου.
(β) Η νέα διάταξη δεν είναι εμφανές εάν και πώς συνάδει με τη συνταγματική επιταγή του άρθρου 19 § 3, σύμφωνα με την οποία «απαγορεύεται η χρήση αποδεικτικών μέσων που έχουν αποκτηθεί κατά παράβαση του άρθρου αυτού (απόρρητο των επιστολών και της ελεύθερης ανταπόκρισης ή επικοινωνίας) και των άρθρων 9 (άσυλο κατοικίας) και 9 Α (προστασία προσωπικών δεδομένων)».
(γ) Η νέα διάταξη εισάγει, με τρόπο νομικά μη αποδεκτό, ειδική δικονομική αντιμετώπιση ορισμένων κατηγοριών εγκλημάτων και κατηγορουμένων, ώστε η μεταχείρισή τους, στο πεδίο της επί ίσοις όροις άσκησης των υπερασπιστικών τους δικαιωμάτων να εγγράφεται ως ελεγχόμενη, όσον αφορά στη συμβατότητά της με βασικές δικαιοκρατικές παραμέτρους, όπως αυτές έχουν παγιωθεί από την εσωτερική νομολογία, αλλά και από εκείνη του ΕΔΔΑ.
(δ) Τέλος, η νέα διάταξη εξυπηρετεί τη διεκπεραίωση εκκρεμούς ποινικής υπόθεσης και, επομένως, υπόκειται ευλόγως σε κριτική ως νομοθετική παρέμβαση ad rem. Συνακόλουθα, δεν αποφεύγει να δημιουργήσει την εντύπωση εργαλειακής χρησιμοποίησης της Δικαιοσύνης για την επίτευξη ορισμένης πολιτικής ή στόχου, που δεν είναι συμβατή με τους κανόνες καλής νομοθέτησης και σεβασμού των διακριτών ρόλων των πολιτειακών λειτουργιών.
Το ΔΣ της Ένωσης Εισαγγελέων Ελλάδος υπογραμμίζει την προσήλωση της εισαγγελικής αρχής στο στόχο της καταπολέμησης της διαφθοράς, πάντοτε εντός του συνταγματικού πλαισίου.
Για το Διοικητικό Συμβούλιο της Ε.Ε.Ε.
Ο Πρόεδρος: Κωνσταντίνος Τζαβέλλας, Αντεισαγγελέας Εφετών
O Γεν. Γραμματέας: Δημήτριος Ζημιανίτης, Αντεισαγγελέας Εφετών».
Σημείωση “Κουρδιστού Πορτοκαλιού”>Τελικά σ΄αυτό εδώ το κράτος θα πάθουμε ασφυξία από την πολλή Δικαιοσύνη.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου